Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 8 września 2015

Suchy szampon Isana.

Witam Was kochane!

    Dziś będzie o produkcie o którym każda z Was na pewno słyszała. Jakiś czas temu suche szampony robiły furorę. Dziś są dla nas czymś oczywistym. Bardziej znane są suche szampony z Batiste. Ja nigdy go nie używałam z jednej prostej przyczyny. Kupiłam ten z Isany a, że robił to co miał robić to nie potrzebowałam już innego.
Szampon dostępny jest w Rossmannie za ok 10 zł. Kupowałam go tylko w promocji za 6 zł. Napisałam kupowałam bo już nie kupuję...
Jeśli jesteście ciekawe dlaczego to zapraszam do przeczytania dalszej części wpisu.
Do czego służy ten produkt wiemy. Potrafi "na szybko" odświeżyć włosy. I w tym celu się sprawdza. Podejrzewam, że jak każdy inny. Droższy czy tańszy. Łatwo można wyczesać go z włosów i nie pozostawia białych śladów. Jednak żeby wszystko nie było tak pięknie to musi mieć i wady. Podrażnia mi skórę głowy i mnie swędzi. Używałam go  tylko na "grzywce" . Zastosowałam cudzysłów bo moja grzywka jest prawie tak długa jak pozostałe włosy. Dlatego ja już go nie używam ani żadnego produktu tego typu. Jednak jeśli ktoś nie ma takiego problemu a używa tych droższych szamponów myślę, że może ten wypróbować. 

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

6 komentarzy:

  1. Nie zdążyłam go poznać, ponieważ pojemnik eksplodował, całe ściany w łazience spryskał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu to kiepsko. u mnie na szczęście pozostał w pojemniku :)

      Usuń
  2. Nie miałam go nigdy, ale nie kupię bo skalp mi się łatwo podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. No u mnie się tez nie sprawdził, bo dostałam po nim łupieżu;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś ma w sobie, że szkodzi skórze głowy ;/

      Usuń