Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 23 listopada 2015

Sylveco- hibiskusowy tonik do twarzy.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę z króciutkim opisem toniku do twarzy marki Sylveco. Tonik- dla jednych niezbędny kosmetyk nawilżający, kojący, dla drugich rzecz zupełnie niepotrzebna . Siebie zdecydowanie zaliczam do pierwszej grupy . Jeśli chcecie wiedzieć co myślę o bohaterze dzisiejszego wpisu to zapraszam do czytania dalszej części.
Tonik ma pojemność 150 ml i kosztuje ok. 15 zł. Pojemność jest więc mała. Produkt jest barwy czerwono-brązowej i posiada żelową konsystencję co mi osobiście nie odpowiada. Ma być bezwonny natomiast posiada delikatny zapach. Według mnie nie jest on ładny. Jeśli chodzi o takie typowe zadania toniku to daje rade. Koi, lekko nawilża, sprawia, że skóra nie jest napięta. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Ma dobry skład. Z czystym sumieniem mogę go więc polecić. Natomiast ja więcej go nie kupię ponieważ nie odpowiada mi ta żelowa konsystencja i zapach.  To samo działanie ma tonik ziołowy z Fitomed o którym pisałam a jest tańszy, ma większą pojemność. Odpowiada mi jego konsystencja i zapach więc będę dalej go używać.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

3 komentarze:

  1. Nie lubię kosmetyków Fitomed, podrażniają mi oczy.
    Ten tonik Sylveco kupuję od maja i jest świetnym kosmetykiem pielęgnującym dla ludzi z alergiami.
    Jest wydajny, więc ta cena nie jest wysoka jak na kosmetyk naturalny, to jest wręcz niska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na kosmetyk z naturalnym składem tonik Sylveco ma super cenę (mam od tygodnia i zapowiada się, że jest wydajny), wcześniej miałam tonik za 35 zł 200 zł.
    W Sylveco zapach wynika ze składu (lubie hibiskusowe herbaty, więc mi zapach pasuje) a ten Fitomed jest perfumowany, w sumie dla mnie to już bardziej kosmetyk konwencjonalny niż naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś mnie nie kusi, lubię sylveco, ale nie wszystkie produkty spełniają moje oczekiwania

    OdpowiedzUsuń