Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Mixa- płyn micelarny, skóra zaczerwieniona ( wrażliwa i reaktywna skóra twarzy i powiek )

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z recenzją płynu micelarnego z firmy Mixa. Kupiłam go podczas jakiejś promocji byłam ciekawa czy okaże się lepszy od różowego płynu micelarnego z Garniera którego recenzja pojawiła się również na moim blogu klik . Czy udało się go przebić. O tym w dalszej części wpisu.
Zapraszam!
Płyn kosztuje około 20 zł. Pojemność 400 ml. Tak jak już wspomniałam na początku wpisu chciałam sprawdzić czy jest lepszy od tego z Garniera. Z obietnic producenta wynika, ze produkt jest bardzo delikatny i skuteczny i w ten oto sposób zostałam skuszona do jego zakupu. Fakt płyn makijaż usuwa dokładnie i w miarę sprawnie. Nie podrażnia też skóry twarzy ale też nie ma właściwości kojących. Nie pozostawia tłustej powłoki na skórze. Przy usuwaniu nim makijażu oczu szczypie w nie i podrażnia. Producent natomiast wyraźnie pisze, ze jest on delikatny dla powiek. Dlatego starcie z Garnierem u mnie przegrywa i nie odebrał mu miejsca na podium.

Skład:
Aqua/Water, Hexylene Glycol, Glycerin, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Citric Acid, Panthenol, Polyaminopropyl Biguanide.
Używałyście? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam, 
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

2 komentarze:

  1. muszę go wypróbować, mi garnier podrażnił oczy, więc go nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam od Mixy płyn Optymalna Tolerancja, ale się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń