Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

sobota, 5 marca 2016

Denko. Styczeń/Luty.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z pierwszym denkiem w tym roku.
Zacznę od produktów do włosów.
1. Szampon i odżywka w sprayu Gliss Kur do włosów zniszczonych. Oba produkty lubię i często do nich wracam. Zwłaszcza do odżywki. Polecam.
2. Szampon do włosów Babydream. Zmywam nim oleje jednak nie bardzo za nim przepadam, Strasznie plącze włosy.
3. Maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych. Bez wątpienie jest to najlepsza maska Biovax jakiej używałam. Włosy są po niej miękkie, błyszczące, łatwo się rozczesują i pięknie pachną.
4. Odżywka bez spłukiwania. Balea, mango i aloes. Dobra odżywka natomiast jeśli ją spłuczemy. Bez spłukiwania strasznie klei włosy, są takie tępe w dodatku.
5. Kremowe mydło pod prysznic, Ziaja- kozie mleko. Dobry żel jednak mi nie bardzo pasuje zapach. 
6. Żel pod prysznic Balea, Melone. Nie raz już mówiłam, że bardzo lubię te żele. Mają piękne zapachy i ten też mnie nie rozczarował.
7. Intimea, emulsja do higieny intymnej. Dobry i delikatny produkt. 
8. Anti-perspirant Nivea przeciw białym i żółtym śladom. Niewątpliwy ulubieniec w tej dziedzinie. Pięknie pachnie, nie pozostawia śladów, chroni.
9. Mgiełka Avon, Mango i Granat, ładny aczkolwiek krótkotrwały zapach.
10. Mixa płyn micelarny skóra zaczerwieniona. Makijaż usuwa dobrze i sprawnie jednak strasznie szczypie w oczy . Ja do niego nie wrócę.
11.Rimmel, Match Perfection, puder wykończeniowy. Dobry jednak jego brat Staty Matte jest zdecydowanie lepszy.
12. Paese Long Cover Fluid. Podobny do mojego ulubieńca Astor Perfect Stay, nie zastyga jednak na buzi i przez to gorzej się utrzymuje. 

Miałyście któryś z tych produktów? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

10 komentarzy:

  1. Melonowy żel pod prysznic? Chcę taki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) jednak po obrazku pomyślała bym ze to arbuza ;p

      Usuń
  2. Z Babydream używam szampon ale ten ułatwiający rozczesywanie i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chce wypróbować wersje o której piszesz ;)

      Usuń
  3. odżywkę Balea męczę już ponad rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zaczęłam ja splukiwac to nawet się polubilysmy;)

      Usuń
  4. Używałam kiedyś tej maski z Biovaxu, ale na moich włosach się nie sprawdziła. Bardziej odpowiadała mi wersja fioletowa do włosów farbowanych. Ciekawie zapowiada się też nowość - zielona z olejami, planuję ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbowalam nigdy włosów wiec tej maski nie miałam jednak kiedyś napewno wypróbuję ;)

      Usuń