Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 21 marca 2016

MAXFACTOR, LIPFINITY, 055 Sweet. Hit czy kit?

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z recenzją w moim odczuciu lubianego produktu marki MaxFactor. Zakupiłam go skuszona pozytywnymi opiniami, że takie trwałe, piękne. Oczarowana obietnicami, chcąca trwałego produktu, który spisze się nawet podczas jedzenia. Czy jest to właśnie taki produkt?
W cenie ok. 50 zł dostajemy 2.3 ml pomadki w płynie oraz 1.9 g nazwijmy to pomadki nawilżającej która wydaje się być po prostu wazeliną . Pojemność więc mała a cena wysoka. Umówmy się można mieć więcej za mniej i jeszcze czegoś zdecydowanie lepszego. 
Wybrałam odcień 055 Sweet. Podobało mi się kilka jednak w przypływie zdrowego rozsądku stwierdziłam, że najpierw jeden a jeśli się sprawdzi to sięgnę po inne. Wybrałam więc taki codzienny, delikatny, trochę brudny, pudrowy róż.  Kolor jest niby zwyczajny jednak ma w sobie to coś co sprawia, że jest piękny.
Przejdźmy do właściwości produktu. Produkt faktycznie jest "długotrwały" a już na pewno w pewnej części. Wysusza usta i u mnie bardzo szybko się kruszy. Poprawki przynoszą odwrotny efekt a, że pozostałych resztek nie da się łatwo zmyć to chodzimy z takimi mało apetycznymi ustami do powrotu do domu.  Wygląda to nie ładnie i niechlujnie. Dawałam mu kilka szans i się nie sprawdza, gdyby był naprawdę dobry to wybaczyłabym mu to wysuszanie ust i stosowała go gdy potrzebuję mieć długo nienaganne usta bez poprawek. Zawiódł mnie jednak bardzo i nie jest według mnie wart swojej ceny. 
Zdjęcia koloru na ustach są prześwietlone. Rzeczywisty kolor oddany jest na poniższym zdjęciu. Wiem, że ma on wiele zwolenniczek i dobrze, że się sprawdza. Niestety nie mogę dołączyć do ich grona .

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

7 komentarzy:

  1. Piękny ten kolor! :) Skusiłabym się, ale boję się, że u mnie też będzie nietrwały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam opinie, że innym tez się kruszy ale mi zdecydowanie za szybko ;/

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam wiele razy te pomadki, ale jakoś mnie nie zachęciły do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, jednak myślę że dla mnie zbyt intensywny.

    OdpowiedzUsuń