Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 30 marca 2016

Ulubiona mascara wielu kobiet czyli L'oreal, Volume Million Lashes So Couture.

Witam Was kochane,
Pewnie czytałyście już tyle pozytywnych opinii na temat tej mascary, że już macie dość postów na jej temat. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii zapraszam na dalszą część wpisu.
Za 9 ml. produktu płacimy stacjonarnie ok. 55 zł. W drogeriach internetowych oczywiście jest tańszy. Można go dostać za ok. 30 zł. i właśnie tam się w niego zaopatruję. Niewątpliwie jest to bardzo dobry tusz. Obecnie mój ulubiony. Jest czarny, dobrze rozdziela rzęsy, lekko podkręca. Nie osypuje się w ciągu dnia. Utrzymuje się bardzo dobrze. Na początku jest trochę zbyt mokry dlatego trzeba poczekać aby pokazał pełnię swoich możliwości. Przyzwyczaiłam się również do silikonowej szczoteczki której kiedyś nie znosiłam. Jego użyteczność też jest na plus. Nie wysycha za szybko.
Efekt jaki daje na rzęsach jest dla mnie wystarczający . Na większe wyjścia doklejam kępki lub pasek sztucznych rzęs.

Pozdrawiam,
Patrycja P. 

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

12 komentarzy:

  1. Jeszcze go nie miałam :) Ale planuję zakupy w pewnej internetowej drogerii i już mam go od kilku dni w koszyku, także niebawem go w końcu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu :)

      Usuń
  2. Jak ściągnę rzęsy, to z chęcią przetestuję ten tusz na sobie. Ładnie podkreślił rzęsy<3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt u Ciebie ;) ja nie miałam tego tuszu jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też efekt się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem przyjemny efekt :) przymierzam się do niej od dłuższego czasu, ale jeszcze nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny efekt, ale tez nie jest jakis wow tak jak go opisuja dziewczyny na yt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam liche rzęsy więc wygląda to jak wygląda jak ktoś ma swoje naturalne długie to w zestawieniu z tym tuszem faktycznie wyglądają bajecznie :)

      Usuń