Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 29 kwietnia 2016

Baikal HERBALS, odżywczy krem nawilżający na noc do skóry suchej i wrażliwej.

Witam Was kochane!
Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu z Baikal na noc do cery suchej i wrażliwej.
Jesteście ciekawe mojej opinii? Zapraszam do dalszej części wpisu.
Na początku jak zawsze kilka informacji ogólnych, krem znajduje się w bardzo wygodnej tubce z pompką. Mi jako posiadaczce długich paznokci taka opcja jak najbardziej odpowiada. Produktu nie wydobywa się za dużo. Za opakowanie więc duży plus .
Krem kosztuje ok. 20 zł. przy standardowej pojemności 50 ml. Kupuję go stacjonarnie. Mam to szczęście, że niedaleko mojej uczelni znajduje się sklep z naturalnymi kosmetykami, między innymi tymi rosyjskimi.
Poniżej dodaję Wam zdjęcie składu, nie jestem jego wielką znawczynią ale nawet laik zorientuje się, że jest to dobry kosmetyk. Na samym początku ekstrakty i olejki w składzie.
Krem przeznaczony jest do stosowania na noc. Nie ma on jednak tłustej formuły, ładnie się wchłania. Stosowałam go na dzień, pod makijaż, niestety już się skończył. Na pewno sięgnę po kolejną tubkę. Ładnie nawilża naszą buzię, pozostawia ją gładką i miękką w dotyku. Nie sprawia, ze podkład trzyma się krócej. Łatwo się na nim rozprowadza. Nie zapycha, nie podrażnia.Uważam go za bardzo udany produkt i na tej jednej tubce nasza znajomość się nie zakończy. Krem jest bardzo wydajny i posiada delikatny, przyjemny zapach. Zdecydowanie jest warty przetestowania.
Używałyście tego produktu? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

2 komentarze:

  1. nie miałam go, w sumie nie miałm jeszcze nic z tej firmy, ale chętnie bym coś rpzygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt, fajnie się zapowiada, muszę się rozejrzeć za nim
    :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog, dodajesz świetne zdjęcia i wpisy, obserwuję :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba będzie mi miło jak zaobserwujesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń