Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 20 kwietnia 2016

Naturalna oliwka z Ziają .

Witam Was kochane!
Dziś w Rossmannie zaczęła się promocja -49 % na kosmetyki do makijażu twarzy. Wszyscy o tym wiedzą.  W drogerii dziki szał. Jedna kobietka upuściła podkład w szklanym opakowaniu, rozbiła go i uciekła. Brawo. Różne rzeczy w Ross już widziałam . Skusiłam się tylko na dwa podkłady i w Naturze na bronzer z Kobo. Tam również obecnie jest promocja tylko na poszczególne marki są inne zniżki. Przejdźmy teraz do gwiazdeczek dzisiejszego wpisu. Napiszę kilka słów o naturalnym oliwkowym kremie do rąk i paznokci oraz naturalnym oliwkowym płynie micelarnym, oba produkty marki Ziaja

 Naturalny oliwkowy krem do rąk:

  • pojemność 80 ml.
  • cena ok. 8 zł
  • przyjemny, delikatny, lekko oliwkowy zapach
  • szybko się wchłania
  • pozostawia uczucie nawilżenia a nie tłustego filmu
  • jest leciutki, idealny do torebki
  • zapewnia średni poziom nawilżenia dłoni, nie radzi sobie jednak niestety z suchymi skórkami przy paznokciach.
  • czy do niego wrócę: może tak
  • ocena 4/5

 Naturalny oliwkowy płyn micelarny:

  • pojemność 200 ml
  • cena ok. 10 zł
  • płyn dokładnie usuwa makijaż twarzy i oczu ( bez konieczności pocierania, jeśli potrzymamy kilkanaście sekund wacik nasączony płynem na oku bardzo ładnie rozpuszcza tusz i eyeliner)
  • kiedy użyłam go za dużo zdarzało się, że piekły od niego oczy, były to jednak jednorazowe sytuacje
  • podrażnienia skóry twarzy nie powodował
  • nie pozostawia lepkiej warstwy jednak daje uczucie ściągnięcia skóry, nie jest to wielki minus ponieważ i tak zawsze myję jeszcze twarz wodą z żelem po demakijażu. 
  • czy kupię ponownie: raczej nie ( nie dlatego, że jest to zły produkt, uważam, że jest całkiem dobry natomiast mój ulubieniec z Garniera wygrywa z nim pod względem skuteczności i ceny, biorąc pod uwagę pojemność 
  • ocena 4-/5

 Na zdjęciu poniżej możecie zapoznać się z ich składami.
Używałyście tych produktów ? Co o nich sądzicie?
Możecie polecić mi jakiś dobry żel do utrwalania brwi, nie musi nadawać im nawet koloru. Zależy mi tylko na ich okiełznaniu i utrwaleniu.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. Jezu, baby są okropne. Najlepiej rozwalić i ucieć, bo nikt za to nie zapłaci...Natomiast jeśli chodzi o produkty Ziaja, to bardzo ich nie lubię:( Żaden z nich mi nie służy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jedne się sprawdzają,inne nie jednak więcej jest tych które są dobre ;)

      Usuń
  2. No to prawda to co się dzieje to jakiś szał po prostu. Mam pytanko, czy będąc w Naturze widziałaś może czy jest promocja na podkłady Ingrid, bardzo je lubię i chętnie zakupiłabym zapasowe sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej Naturze nie ma szafy Ingrid a przy tych pokładach stojących na półce gdzie były też one nie widziałam tej karteczki z promocją . Więc chyba nie . Chociaż mogłoby się przy kasie okazać, że tak . Kiedyś w Ross podczas tej promocji okazało się, że odżywki do rzęs tez obejmuje promocja a nie było nigdzie takiej informacji .

      Usuń