Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

sobota, 2 kwietnia 2016

Semilac- 063 Legendary Red + efekt syrenki.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę z kolejnym manicure hybrydowym. Tym razem chciałam Wam zaprezentować kolor Legendary Red. Jest to kolorek czerwony jednak ze sporą domieszką pomarańczu. Określiłabym go jako pomidorowy, jest to zdecydowanie kolor dojrzałego pomidora. O jakości lakierów Semilac nie trzeba już nic pisać, mają bardzo dobrą pigmentacje, są trwałe i łatwo się zmywają. Czego więcej chcieć od lakierów hybrydowych? Dlatego zaprezentuję Wam jak wygląda kolorek 063 na paznokciach bez zbędnych opisów.
Zapraszam!





Jak Wam się podoba?
Czy możecie mi poradzić który lakier Semilac jest taką prawdziwą soczystą czerwienią, bez dodatku pomarańczu czy malinowych odcieni?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

7 komentarzy:

  1. Właśnie zamówiłam sobie ten kolor, który prezentujesz na paznokciach i widzę, że dobrze zrobiłam.Śliczny manicure!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam hybrydkę legendary red i My love z lakierów klasycznych (też semilac) i oba wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten odcień czerwieni, choć faktycznie widać w nim dodatek pomarańczu :)

    OdpowiedzUsuń