Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 27 kwietnia 2016

ZAKUPY, marzec-kwiecień. Promocje - Rossmann i Natura. Internetowa drogeria ezebra.pl .

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z postem zakupowym z ostatnich dwóch miesięcy. Niektóre produkty znam już bardzo dobrze, część już miałam a kilka kupiłam na początku marca i służą mi prawie dwa miesiące. Pokażę na co skusiłam się podczas promocji w Rossmannie i Naturze.
1. Green Pharmacy, delikatny żel do mycia twarzy. Zamówiłam go na ezebrze . Jeszcze go nie używałam . Właśnie skończył mi się żel z Lirene więc ten jutro będzie miał swoją premierę.
2. Płyn micelarny, Garnier. Również z ezebry. Mój ulubieniec. Żaden inny produkt tak dobrze mi się nie sprawdza. Miałam inne dobre płyny micelarne, ten jednak pozostaje numerem 1.
3.Uroda, krem silnie nawilżający. Miałam go już kiedyś, był całkiem dobry więc dorzuciłam go do mojego zamówienia. Kosztuje grosze.
4. Rimmel, Stay Matte. Bardzo lubię ten puder choć bardzo szybko się zużywa. Przez wzgląd na jego niską cenę można mu to wybaczyć.
5.Inglot, korektor pod oczy. Używam go od początku marca. Obecnie jestem z niego zadowolona, oby dalej się spisywał.
6. Maska do włosów Lee Stafford - aby włosy były dłuższe i zdrowe. Mam już jedno opakowanie i bardzo lubię. Kiedy była w promocji w Hebe postanowiłam ją kupić.
7. Isana, krem do rąk. Taniutki kremik o dobrym składzie, niestety długo się wchłania. 
8. Maseczka, Ziaja - liście zielonej oliwki. Miałam krem z tej serii i go lubiłam. Zobaczymy jak będzie z maską.
9. Ziaja naturalny oliwkowy płyn micelarny. Dziś już go wykończyłam. Był fajny jednak Garniera nie przebił. Pisałam o nim tutaj .
Na promocji w Naturze skusiłam się na jeden produkt.
10. Kobo, matowy, brązujący puder do twarz w odcieniu 311 Nubian Desert . Używałam go tylko trzy razy. Efektem jestem oczarowana, natomiast jest to tak delikatny produkt, że zanim osiągnę efekt na którym mi zależy to co się namacham pędzlem to moje.

W Rossmannie skusiłam się na dwa podkłady oraz dwa produkty do oczu. Podczas promocji na usta i lakiery nie zamierzam nic kupować. Produktów do ust mam dużo a od lipca kiedy robię sobie hybrydy tradycyjny lakier gościł na moich paznokciach tylko raz.
11. Rimmel, podkład Lasting Finish. Bardzo go lubię. To moje drugie opakowanie.
12. Astor, podkład Perfect Stay. Mój ulubieniec jak i wielu kobiet. Wspominałam o nim już kilka razy. Pojawił się również w ulubieńcach roku.
13. Wibo eyebrow fixer, bezbarwny żel do utrwalania brwi. Koloru nadaję sobie cieniem do brwi z GR. Potrzebowałam tylko czegoś do ich utrwalenia dlatego taki bezbarwny żel wydaje się być idealnym rozwiązaniem.
14. Maybelline , tusz lash sensational. Poleciła mi go koleżanka. Zobaczymy, mam nadzieję, że będzie fajny :)
Na allegro zamówiłam coś do pazurków.
15. Klipsy do ściągania hybryd. Myślę, że może to być wygodna opcja. 
16. Lakier hybrydowy, Semilac. Potrzebowałam takiego lakieru w odcieniu nude dlatego mój wybór padł na 032 Biscuit.
Na wyspie Lirene w FH skusiłam się na
17. Lirene, intensywnie regenerujący peeling do ciała, skóra sucha i szorstka.
18. Lirene, żel myjący z kwasem hialuronowym z serii wybielanie. Jestem bardzo ciekawa tego produktu.

Używałyście któregoś z tych produktów? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

5 komentarzy:

  1. Ja kupiłam podkład Astor. Na razie również u mnie spisuje się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ile wspaniałości :)
    Ja mało kupowałam w tym miesiącu i w sumie dobrze, bo na Meet Beauty dostałam taki zapas kosmetyków, że hej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku uwielbiam kolor semilaca biscuit<3 mam tylko ten jeden kolorek z semilaca , a teraz mam ochotę na jakiś letni pastelowy kolor, polecasz jakiś? też używałam wczesniej tej maseczki z ziajki, super nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich letnich pastelowych niestety i ja nie mam wiec trudno mi cos polecić . Bardzo lubię kolor Mardi Gras;)

      Usuń
  4. Miałam ten puder z Rimmela Stay Matte ale niestety nie matowi na tak długo jak bym chciała

    OdpowiedzUsuń