Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 5 maja 2016

Denko, marzec-kwiecień.

Witam Was kochane,
Mamy dziś już 5 maja więc najwyższy czas na pokazanie Wam moich pustaków. Zmieniając temat nadal trwa promocja w Rossmannie -49% na produkty do ust i lakiery. Skusiłam się dziś na dwie pomadki z Wibo. Zobaczymy jak się spiszą. Nie przedłużając zbędnie zapraszam na denko!

Zacznę od produktów do ciała:
1. Żel pod prysznic Palmolive. Delikatny, kremowy, ładnie pachnący żel. Dobrze się pieni i biorąc pod uwagę jego dużą pojemność 400 ml jest tani. Myślę, że będę do niego wracać.
2. Żel do higieny intymnej Biały Jeleń. Delikatny, łagodnie myje, odświeża. Nie podrażnia. Myślę, że to mój numer jeden. Czasem używam go również do mycia twarzy.
3. Naturalny oliwkowy krem do rąk Ziaja. Nie nawilża fenomenalnie, jednak szybko się wchłania, przyjemnie pachnie i w znacznym stopniu odżywia skórę dłoni. Jest to idealny, lekki krem do torebki.
4. Antyperspirant w kulce Nivea. Pojawiał się tu nie raz. kupuję go regularnie i bardzo lubię.

Włosy:
5. Odżywka do włosów Balea Coffein. Jest to po prostu dobra odzywka, ułatwia rozczesywanie, lekko wygładza włosy. 
6. Szampon do włosów Balea Coffein. Dobrze oczyszcza, nie plącze włosów. Całkiem przyzwoity.

Twarz:
7. Nawilżający krem na noc Baikal. Bardzo fajny, lekki, dobrze nawilżający kremik. klik
8. Żel peelingujący do mycia twarzy Lirene Young 20+. Nie rewelacyjny jednak dobry żel, być może do niego wrócę. klik
9.Ziaja naturalny oliwkowy płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu. Pisałam o nim tutaj 
10. Aloesowa maska nawilżająca LOMILOMI z serii na każdy dzień tygodnia poniedziałek. Maska zawiera bardzo dużą ilość substancji nawilżającej. Jest w formie wykonanej z cienkiego "materiału", nasączonego substancjami odżywczymi. Substancji jest tak dużo, ze potem posmarowałam sobie nią jeszcze nogi. Faktycznie lekko nawilża, delikatnie napina skórę. Nie podrażnia. Przyjemny produkt, myślę, że wypróbuję jeszcze te na inne dni tygodnia.
11. Krem pod oczy Hydro RdL. Lekki, przyjemny kremik, stosowałam go rano pod makijaż. Na noc używałam olejków. Myślę, że sam solo mógłby być za słaby. Nie roluje się pod korektorem, nie obniża jego trwałości
12. Clinique krem- żel nawilżający Moisture Surge Extended Thirst Relief. Lekki kremik pod makijaż, przez swoją żelową konsystencję wydaje się, że wygładza cerę. Nie nawilża jednak jakoś spektakularnie, powiedziałabym wręcz, że średnio. Uważam więc,że nie jest wart swojej ceny i więcej po niego nie sięgnę.
13. Lbiotica krem na porost rzęs. Stosowałam go tak nieregularnie, że nie mogę się na jego temat wypowiedzieć. Może przy regularnym stosowaniu daje efekty.

Inne:
14. Perfumy Elizabeth Arden 5th avenue. Piękny zapach, niestety coś w nim zmienili bo gdy ostatnio wąchałam je w sklepie to nie były już te perfumy, Szkoda.

Używałyście któregoś z tych produktów? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. kuleczkę nivea również sobie chwalę, ale ta sama wersja w sprayu nie powaliła mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale zastanawia mnie nawilżająca maska. Wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam całą serię tych maseczek do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń