Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 4 maja 2016

Lirene Young 20+, żel myjący peelingujący do twarzy.

Witam Was kochane,
Wypoczęte po długim majowym weekendzie? Wyjeżdżałyście gdzieś czy wybrałyście raczej domowe zacisze? Ja pozostałam w domu a majowe "wakacje" przełożyłam na 12-go, wtedy wyjeżdżam. Przejdźmy do tematu dzisiejszego wpisu a jest nim peelingujący żel do mycia twarzy z Lirene Young 20+.
Produkt kosztuje ok. 13 zł. przy pojemności 150 ml. Drobinki w nim zawarte są bardzo delikatne, prawie niewyczuwalne dlatego ja używałam go codziennie. Pomimo tego, ze mam suchą skórę nie zaszkodziło to jej. Po zmyciu makijażu płynem micelarnym stosowałam jeszcze ten żel i skóra była dobrze oczyszczona. Dodatkowo usuwał martwy naskórek, nie w stopniu spektakularnym ale efekty były widoczne. produkt nie należy do najbardziej wydajnych jakie miałam okazję używać. Jego konsystencja nie jest gęsta. Żel odświeża i ma przyjemny zapach, wyczuwalna jest pomarańcza. Wygładza skórę. W regularnej cenie bym go nie kupiła ponownie jednak na wyspie Lirene w FH w Piasecznie można go mieć już za 3 zł. Nie wykluczone, że kiedyś jeszcze po niego sięgnę.
Używałyście go? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

7 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam peeling do ciała z tej serii i mile wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam jeszcze okazji go stosować, pewnie przez to że nie stosuję żeli.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kosmetyki lirene zwykle dobrze na mnie działają:) obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemny żel, zwłaszcza że tak jak piszesz można go jeszcze upolować w promocji

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale słyszałam po tym produkcie. Koleżanka zachwalała żel i krem z tej serii. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Myś, że mógłby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń