Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 18 maja 2016

Mardi Gras Semilac, zdobienie NEGATIVE SPACE NAIL.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę pokazać Wam zdobienie które ostatnio jest bardzo modne. Dużo się o nim mówi i pisze. Mówię tu o pozostawieniu fragmentu lub fragmentów płytki paznokcia bez pomalowania. Taki "nagi" paznokieć. Ja postawiłam na mały fragment na środkowym palcu. Zapraszam na mój pomysł na NEGATIVE SPACE NAIL.





Podoba Wam się takie zdobienie? 

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

5 komentarzy:

  1. Przyjemne, miłe dla oka:) jedynie preferuję bardziej kwadratowe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek super ale długość nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie próbowałam tego zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie byłam fanką takich zdobień ale twoje prezentuje się ekstra, być może dlatego że pierwszy raz widzę negative space z Mardi gras bo jestem zakochana w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń