Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 9 maja 2016

Puder matujący Rimmel Stay Matte, kolor 001 transparentny.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z recenzją pudru STAY MATTE RIMMEL, kolor 001 transparentny. Jeśli ktoś widział ostatnich ulubieńców domyśla się, że recenzja będzie pozytywna. Postaram się Wam dziś przybliżyć działanie tego produktu abyście mogły ocenić czy u Was też się sprawdzi.
Zapraszam!
Puder ma pojemność 14 g i kosztuje stacjonarnie ok. 20 zł. W drogeriach internetowych można go dostać za mniej niż 13 zł.
Opakowanie nie jest najwyższych lotów ale nie ono jest tu najważniejsze, plastik jest cienki. Na pudrze jest wytłoczone logo Rimmela. Ładnie to wygląda, niestety na zdjęciu tego nie widać, jest trochę prześwietlone.
Jak sama nazwa wskazuje puder ma być matujący. Jestem posiadaczką cery suchej, czasem błyszcze się w strefie "T". Lubię podkłady rozświetlające, wiadomo jednak, że potrzebują one pewnego utrwalenia w postaci pudru,zwłaszcza te niezastygające. Nie lubię pełnego matu na twarzy i ten produkt takiego nie daje. Utrwala podkład jednak bez efektu pełnego matu czy ciastka na twarzy.  Nie wpływa w żaden sposób na odcień podkładu, z każdym wygląda dobrze. Muszę przyznać,że pod koniec dnia zaczynam się już bardziej błyszczeć, jednak dla mnie pozostaje to jeszcze w kategoriach takiego zdrowego blasku a nie jakby pot nam płyną po czole. Wiadomo jednak, że wszystko zależy od tego kto jaki efekt lubi. Posiadaczki cery tłustej lub takie kobiety które lubią pełen mat na pewno nie będą z niego zadowolone i z tym należy się liczyć. Mi natomiast on bardzo pasuje i będę po niego sięgać.
Wspomniałam już, że nie posiada on solidnego opakowania. Ma jeszcze jedną malutką wadę którą jest słaba wydajność. Jednak umówmy się jest tani więc można mu te dwa mankamenty wybaczyć bo produkt sam w sobie jest dla mnie bardzo dobry. Tak jak pisałam w ulubieńcach, najlepszy puder jakiego używałam
Używałyście Rimmel Stay Matte? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

9 komentarzy:

  1. Mam i bardzo lubię, na pewno sięgnę po jeszcze nie jedno opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go bardzo bardzo dawno temu, ale byłam z niego zadowowlona :) teraz juz racej nie kupuje pudrów drogeryjnych, bo zawierają talk, którego unikam, ale jeśli komuś on nie przeszkadza, to równiez polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder ten daje całkowity mat jeśli nałożymy go na mokro gąbeczką :) używam go również i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię pudry matujące Paese i najczęściej po nie sięgam. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sławny produkt, ale jeszcze nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten puder, świetnie matuje

    OdpowiedzUsuń