Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 23 maja 2016

Rival de Loop Vital - płyn micelarny do skóry wrażliwej .

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z płynem micelarnym firmy której produkty bardzo lubiłam i kupowałam je w ciemno. Tak też był tym razem. Kończył mi się płyn do demakijażu, ten zwrócił moją uwagę i tak oto powrócił ze mną do domu. Czy z niego też byłam zadowolona?
Płyn dostajemy w plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml. Cena to około 7 zł. W kwestii opakowania, jego szata graficzna nie rzuciła mnie na kolana, miewali ładniejsze. Jednak w tej cenie nie wymagamy cudów. 
Produkt dedykowany jest do skóry wrażliwej, nie mam przesadnie wrażliwej cery, jednak pojawiają się jakieś popękane naczynka, dlatego dmucham na zimne i lubię takie delikatne produkty. Niestety ten taki nie jest. Producent każe omijać okolice oczu i tak robiłam jednak opary produktu i tak podrażniają oczy. Kiedy raz z przyzwyczajenia próbowałam zmyć nim makijaż oczu ponieważ robię tak Garnierem i nigdy nic się nie stało. Tu efekt był fatalny, zaczerwienione, piekące oczy przez długi czas. Byłabym w stanie to jakoś przeżyć ponieważ producent każe okolice oczu omijać. Jednak on nawet nie nałożony w ich bliskiej okolicy powoduje dyskomfort. Skóra na twarzy po jego użyciu też piecze i pozostaje zaczerwieniona, podrażniona. Jest to produkt do cery wrażliwej - moim zdaniem to jakaś pomyłka. Ogromne rozczarowanie i porażka. Zużywam go do czyszczenia opakowań kosmetyków które zdarza mi się pobrudzić podczas makijażu.
Ze zmywaniem makijażu sobie radził ale jakim kosztem. Zdecydowane NIEEE.
Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

1 komentarz:

  1. W sumie dobrze, że go nie znam :)
    Szkoda, że tak kiepsko wypadł...

    OdpowiedzUsuń