Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 6 maja 2016

Top 5 ostatnich miesięcy.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami ostatnich miesięcy. Ostatni taki wpis to byli ulubieńcy 2015 roku. Minęło 4 miesiące więc czas najwyższy pokazać Wam jakie produkty dołączyły do mojego grona ulubieńców.
Wszystkie te produkty bardzo lubię, produkty Rimmela kupiłam już ponownie. Mam je wszystkie od kilku miesięcy dlatego mogę już z czystym sumieniem powiedzieć tak to takie produkty które zasłużyły na miano ulubieńców.
1. Podkład Rimmel Lasting Finish, 100 Ivory. Przyznam, że nasze pierwsze spotkanie nie zaowocowało miłością, byłam nawet trochę rozczarowana. Nałożyłam go wtedy za pomocą jajka z Ebeline. Dałam mu kolejną szansę i nałożyłam go zwilżonym pędzlem z Zoevy 104 Buffer i tu już pojawiło się zauroczenie które z czasem przerodziło się w miłość. Podkład ma piękny kolor, długo się utrzymuje. Dostaje wiele komplementów kiedy mam go na buzi i kilka koleżanek pytało co to za ładny podkład mam na twarzy. Oby miłość kwitła.
2. Perfumy Elizabeth Arden Green Tea Cherry Blossom. Piękny, intensywny, długo utrzymujący się, cytrusowy zapach. Bardzo przypadł mi do gustu. Również jestem o niego pytana. To już trzecie perfumy z tej marki i każde są świetne. Dodatkowo  nie są drogie. Same plusy.
3. Pomadka MAC, Rebel, wykończenie Satin. Jest to piękny, fioletowy odcień. Uważam, że mi w nim do twarzy i właśnie za ten kolor ją uwielbiam. Przez niego też trafia do ulubieńców. Ma jednak swoje mankamenty które nie powinny mieć miejsca przy produkcie w tej cenie. Jednak o tym kiedy indziej... Pojawi się osobny post na jej temat ponieważ zasłużyła na to.
4. Puder Rimmel Stay Matte, kolor transparentny. Posiadam skórę suchą, czasem błyszczę się w strefie T. Jest to najlepszy puder jakiego do tej pory używałam. Matuje, jednak nie zbyt przesadnie. Nie lubię pełnego matu na buzi a ten puder daje piękne, lekko satynowe wykończenie. Wygląda ładnie z każdym podkładem jaki posiadam. Myślę, że pozostaniemy ze sobą na dłużej.
5. Inglot, Makeup Fixer. Mgielka utrwalająca makijaż. Produkt ma przedłużyć trwałość naszego makijażu i faktycznie to robi. Nawet pomadka nim spryskana dłużej się utrzymuje. Nie zauważyłam żeby szkodził mojej cerze, zapychał czy podrażniał. Bardzo przydatny produkt. zwłaszcza, że nie używam bazy pod makijaż, nakładam tylko nawilżający krem.

Używałyście któregoś z tych produktów? Lubicie je?

Pozdrawiam, 
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

2 komentarze:

  1. Mam mgiełkę z Inglota i jestem z niej bardzo zadowolona :) świetny produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tlyko puder z Rimmela, ale w zupełności się z tym zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń