Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

czwartek, 19 maja 2016

Tusz do rzęs Maybelline the LIFT VOLUME EXPRESS.

Witam Was kochane,
Dobry tusz do rzęs to podstawa mojego makijażu, bywa tak, że pomaluję tylko rzęsy i wychodzę z domu. Myślę, ze Wy też tak macie dlatego tusz musi być dobry.
Tusz the Lift Volume Express kosztuje stacjonarnie ok. 20 zł. Na ezebra  kupiłam go za mniej niż 15 zł. Nie pamiętam teraz dokładnej ceny. Pojemność 10 ml.
Mascara ma intensywnie czarny kolor. Lekko unosi rzęsy, pogrubia, wydłuża. Ja mam swoje bardzo liche rzęsy dlatego tusz to mój nieodłączny przyjaciel. Jest bardzo tani, przez długi czas nadaje się do użytku i nie traci na tym wygląd rzęs. 
Opakowanie jest dość trwałe, napisy nie ścierają się zbyt szybko. Całkiem przyzwoite.
Szczoteczka jest klasyczna, ja w sumie lubię taki typ natomiast tą jak tylko trochę się zagapię zawsze się wymarzę . Jest to minus i pozostając w tym klimacie po kilku godzinach ona się osypuje i potrafią te cząsteczki wpadać do oka i wtedy odczuwam duży dyskomfort. Jeśli nałożymy jej zbyt dużo potrafi sklejać rzęsy.
Podsumowując efekt jest zadowalający, w tej cenie powiedziałabym nawet, że dobry. Ma swoje mankamenty. Oczywiście miałam lepsze mascary. Nie wiem czy do niej wrócę.
Efekt na rzęsach możecie ocenić same.

Co sądzicie o tym tuszu? Używałyście go?

Pozdrawiam,
Patrycja P,

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

6 komentarzy:

  1. Tusze marki Maybelline chyba mają to do siebie że po dłuższym czasie wpadają do oka..nie miałam, efekt fajny, ale raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tuszami tej marki, moje rzęsy tolerują jedynie Colossal Volume :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze. Wygląda całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tusze z tej firmy, tego jednak jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. może moja koleżanka była by zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt na rzęsach przyjemny. Nigdy chyba nie miałam tuszu maybelline.

    OdpowiedzUsuń