Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 17 czerwca 2016

Baza pod cienie ARTDECO - czy sprawia, że makijaż oka jest bardziej trwały?

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z recenzją bazy pod cienie marki ARTDECO. Jest ona łudząco podobna do bazy marki Paese pod względem wizualnym natomiast produkt sam w sobie różni się swoimi właściwościami . O bazie Paese pisałam tutaj .
W zakręcanym czarnym słoiczku dostajemy 5 ml kremowej bazy pod cienie w cenie ok. 20 zł w drogeriach internetowych. W Douglasie jej cena jest dwa razy wyższa.
Opakowanie to plastikowy, nie najgorszej jakości, zakręcany słoiczek. Dodatkowo bazę dostajemy w kartonikowym opakowaniu na którym wypisane są podstawowe informacje o produkcie. Napisy bardzo szybko się wycierają. 
Baza ma gęstą, kremową konsystencję, pod wpływem ciepła palców, rozgrzewa się i lepiej aplikuje dlatego też polecam aplikować ją w małej ilości opuszkami palców a nie pędzelkiem.
Produkt ma szampański kolor z drobinkami, jest to baza rozświetlająca, przyznam szczerze, że gdy ją zamawiałam myślałam, że będzie podobna do tej z Paese. Niestety nie jest. 
Przejdę teraz do najważniejszej kwestii czyli do jej właściwości przedłużających trwałość makijażu oka. No i tu niestety nie jest też tak jakbym tego chciała. Oczywiście baza przedłuża trwałość cieni natomiast nie do tego stopnia abym mogła cieszyć się nienagannym makijażem oka podczas całonocnej imprezy czy w gorące dni. Szukałam czegoś lepszego niż tamta baza i niestety nie znalazłam, poszukiwania idealnej bazy trwają nadal. Chcę zamówić matującą z Zoevy ale ona cały czas jest niedostępna. Jeśli ją gdzieś widziałyście dostępną to dajcie mi znać.
Używałyście tej bazy? Co o niej myślicie? Może u Was sprawdziła się lepiej?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. Ja tą bazę stosuję od lat. Spisuje się na moich powiekach najlepiej, a testowałam już bazy z Avonu, Hean, Joko, Essence, Wibo czy Catrice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie, że wiele osób ją chwali . Mi niestety nie do końca odpowiada .

      Usuń
  2. Miałam ją, ale przy upałach nie używam mocnego makijażu, więc nie wiem jak by się u mnie sprawował. Poza tym byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń