Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

niedziela, 19 czerwca 2016

Nawilżająca różowa glinka egipska - sekret piękna Kleopatry.

Witam Was kochane,
Dziś będzie trochę o różowej glince. Była ona sekretem piękna samej Kleopatry.
W opakowaniu znajdują się dwie srebrne torebeczki z różową glinką, każda po 50 gram. Moją sztukę kupiłam stacjonarnie za 9.20 zł . Oczywiście w internecie znajdziecie ją taniej.

Poniżej kilka informacji od producenta.
Maseczkę na twarz przygotowuje się poprzez wymieszanie proszku różowej glinki zawartej w opakowaniu z ciepłą wodą. Mieszamy do uzyskania, gładkiej, gęstej masy, zbliżonej konsystencją do śmietany. Najlepiej mieszać w proporcjach 1:1. Kolor jest lekko brązowy po wymieszaniu z wodą a po wyschnięciu na buzi wygląda jak taki podkład który z pudrem zrobił nam "ciacho" na twarzy. Po wyschnięciu bardzo ściąga skórę i gdy ruszamy buzią to pęka. Jej działanie nawilżające jest wyczuwalne, po zmyci glinki skóra jest miękka i przyjemna w dotyku. Bardzo dobry, naturalny kosmetyk. Myślę, że fajnie sprawdzi się również przy cerze problematycznej. Można dodawać ją również do kąpieli i wtedy skóra staje się delikatniejsza i przyjemniejsza w dotyku. Bardzo polecam ten produkt.
Przy jej zmywaniu należny uważać aby nie podrażnić sobie oczu ponieważ wyczuwalne są liczne grudki, jakby piasek, które mogą dostać się do oczu. Nakładam ją na twarz pędzlem i zmywam po ok. 20 minutach ciepła wodą.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

9 komentarzy:

  1. Znam glinkę różową, ale innej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie działanie jest bardzo zbliżone ;)

      Usuń
  2. Używam tej glinki obecnie :) Przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię glinki, tylko czasem irytuje mnie ich zmywanie
    trochę to trwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) i jeszcze ten " piasek " w konsystencji, trzeba uważać aby do oczu się nie dostał .

      Usuń
  4. różowej jeszcze nie miałam:D obecnie mam zieloną

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jeszcze nie miałam różowej glinki, moją ulubioną jest czerwona albo niebieska :)

    OdpowiedzUsuń