Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Oliwkowe masło do ciała - Fresh&Beauty, Farmona.

Witam Was kochane!
Dziś przychodzę do Was z recenzją oliwkowego masła do ciała marki Farmona. Jesteście ciekawe mojej opinii na jego temat?
Zapraszam!
 Opakowanie zawiera 200 ml produktu w cenie ok. 14 zł.
Konsystencja produktu jest gęsta, zbita, jest to takie typowe masło. Kolor lekko zielony. Zapach oliwkowy, delikatny i jak ja za oliwką nie przepadam tak ten zapach bardzo mi się podoba . Powyżej zamieściłam zdjęcie składu który jak możecie przeczytać jest całkiem przyzwoity.
Masło dobrze rozprowadza się po ciele, pięknie nawilża. Skóra jest miękka i gładka. Minusem jest to, że długo się wchłania, jednak jego konsystencja tego wymaga. Właściwości te sprawiają, że jest to lepszy produkt na chłodniejsze miesiące i wtedy też go używałam, mało mi go zostało i na początku maja go wykończyłam jednak recenzji doczekał się dopiero teraz. Nie kazałam mu już czekać do jesieni. Bardzo fajne i wydajne masło. Polecam się mu bliżej przyjrzeć :)
Używałyście tego masła? Co o nim sądzicie? 
Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.

3 komentarze:

  1. Nie znam go, teraz staram się używać lżejszych konsystencji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak długo się wchłania to na noc idealny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego masełka, ale chętnie wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń