Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 3 czerwca 2016

Semilac BISCUIT 032, zdobienie negative space + cyrkonie.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z manicure hybrydowym wykonanym produktami marki Semilac. Bardo lubię te lakiery, trzymają mi się dwa tygodnie, czasem dłużej jak nie chcę mi się lub nie mam czasu robić nowego manicure. Trzeba trochę czasu na to poświęcić. Kolor 032 Biscuit jest niezaprzeczalnie piękny, klasyczny. Natomiast przez to, że jest tak jasny nawet trzy jego warstwy wydają się niewystarczające. Dodatkowo przy tak jasnym kolorze widać każde niedociągnięcie. Dlatego trzeba przy nim być bardzo precyzyjnym, nie do końca mi wyszło. Następnym razem postaram się bardziej i chyba pokuszę się o cztery cienkie warstwy .






Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

6 komentarzy:

  1. przepiękny ten kolor, widziałam go już wielokrotnie zarówno na zdjęciach na Instagramie jak i wielu blogach. Świetny mani mani zaprezentowałaś. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdobienie :) a biscuit to mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) tez bardzo go lubię ;)

      Usuń
  3. uwielbiam kolor semilaca 032, u mnie 2 warstwy dobrze kryją :) zawsze możesz też pod 032 dac biały kolorek, wtedy biszkopcik ma bardziej wyrazisty kolor ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z tym białym kolorem ;) wypróbuję go natepnym razem ;)

      Usuń