Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

sobota, 25 czerwca 2016

Sylveco - odżywcza pomadka z peelingiem. Ulubiony produkt do pielęgnacji ust !

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego produktu do pielęgnacji ust marki Sylveco.
Chęć noszenia odważnych kolorów na ustach wymaga od nas aby były one w idealnym stanie. Z żadnego produktu pielęgnacyjnego do ust nie byłam do końca zadowolona, zawsze było jakieś "ale"... dopóki w mojej kosmetyczce nie pojawiło się to małe cudeńko. 
Odżywcza pomadka do ust z peelingiem - Sylveco
Pomadka kosztuje ok. 9 zł. Można ją dostać w drogeriach z naturalnymi kosmetykami jak i drogeriach internetowych. Z marką Sylveco znam się od jakiegoś czasu i bardzo ja cenię.
Skład - Odżywcza pomadka do ust z peelingiem - Sylveco
Skład pomadki jest fenomenalny, naturalny, zawiera same wartościowe składniki które pielęgnują nasze usta. Dodatkowo cukier trzcinowy zapewnia im peeling. Oczywiście po 2-3 minutach on się rozpuszcza. 
Nawilżenie ust jest dogłębne i długotrwałe. Nie jest to produkt który działa na zasadzie wazeliny, wydaje się, że usta są nawilżone a kiedy produkt z nich zniknie mamy dalej suche usta. Tutaj nie ma coś takiego miejsca. Pomadka dzięki zawartym w niej olejkom, woskom, masełkom dba o nasze usta w sposób idealny, mamy piękne, miękkie, zadbane usta. Możemy na nie nałożyć jakie tylko kolory nam się wymarzą i będą wyglądać pięknie . Jest to moje drugie opakowanie i na pewno będą kolejne.
Biorąc pod uwagę jej skład i działanie jest bardzo tania. Polecam każdemu ją wypróbować. Jest też bardzo wydajna, już jedno pociągnięcie nią po ustach zapewnia im wystarczającą ilość aby były doskonal nawilżone. 

Używałyście już jej? Czy jest to i Wasz ulubieniec?

Pozdrawiam,
Patrycja P.


KOSMETYKI MOIM OKIEM.

10 komentarzy:

  1. Od dawna mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam, świetna pomadka peelingująca

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle dobrego już o niej czytałam :) Sylveco lubię i jak na razie nie sprawdził się u mnie tylko szampon do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ją lubię, będę kupować ciągle

    OdpowiedzUsuń
  5. Barzdo ciekawe tło do zdjęcia idealnie tutaj pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nic z tej firmy, ale gdyby nie to, że mam spory zapas pomadek do ust (3 czekają w kolejce na zużycie) chętnie bym po nią sięgnęła. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj pamietam jak była hitem na blogach ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio ją kupiłam i jestem ciekawa czy u mnie też tak dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń