Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 8 czerwca 2016

Usuwanie manicure hybrydowego - klipsy do usuwania hybryd + aceton Semilac.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z postem w którym pokazuję Wam jak usuwam mój manicure hybrydowy. Przedstawię też moje zdanie na temat tipsów do usuwania hybryd.
Tipsy zamówiłam jakiś czas temu na allegro za ok. 20 zł z przesyłką.
Kiedyś manicure usuwałam przy pomocy wacika nasączonego acetonem i zawijałam to w sreberko, niby się sprawdzało jednak sreberko łatwo się zsuwało z palca i było trzeba uważać. Używałam też takich małych miseczek gdzie nalewałam aceton a następnie moczyłam paznokcie i potem patyczkiem usuwałam lakier, niby się sprawdzało jednak aceton otaczający palec dookoła to nic przyjemnego. Dodatkowo ten sposób usuwania hybryd wypełnia całe pomieszczenie zapachem acetonu i aż dusi na początku więc ten sposób szybko został zdyskwalifikowany. Szukałam więc czegoś innego i tak natrafiłam na widoczne na zdjęciu tipsy do usuwania hybryd. Okazał się to najlepszy sposób.
Na zdjęciu powyżej paznokcie pomalowane lakierem Mardi Gras 034 z dwutygodniowym odrostem więc czas najwyższy było zdjąć te hybrydy i zrobić sobie nowe .
Zdejmowanie hybryd zaczynam od przygotowania sobie potrzebnych mi rzeczy. Oczywiście nie może obyć się bez acetonu, mój jest z Semilaca, wielka litrowa butelka, przelewam sobie jednak po trochu do mniejszego pojemnika aby wygodniej się stosowało. Potrzebne nam jeszcze będą zwykle płatki kosmetyczne, kopytko do odsuwania skórek lub drewniany patyczek oraz gwiazda dzisiejszego wpisu czyli klipsy. Płatki przecinam na pół, obficie namaczam w acetonie, następnie nakładam na paznokieć i przyciskam klipsem. Bez większego problemu można to zrobić samemu, są bardzo wygodne w użyciu i dobrze się trzymają. Dobrze dociskają wacik do płytki paznokcia dzięki czemu aceton może szybciej działać. Po 10-15 minutach zdejmuje klipsy i lakier usuwam kopytkiem do odsuwania skórek. Wszystko ładnie schodzi. Tipsy spisują się bardzo dobrze.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

4 komentarze:

  1. Zakupiłam klipsy do usuwania hybryd i nie mam pojęcia, jak ja mogłam wcześniej funkcjonować z folią :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy sposób takie klipsy, ja używam wrapsów semilaca bo dla mnie to najszybszy sposób, co za kolorek masz na paznokcich ?

    OdpowiedzUsuń