Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 1 lipca 2016

Nowości, maj - czerwiec. Sylveco, Rimmel, Bielenda, KTC, Purederm, Ziaja.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z zakupami z ostatnich dwóch miesięcy. Może coś wpadnie Wam w oko.
Zapraszam!
Zacznę od produktów marki Sylveco. Miałam już ich kilka i marka wzbudziłam moją wielką sympatię. Skusiłam się na dwa kremy do twarzy. Pierwszy z nich to krem brzozowy z betuliną - Sylveco. Jest to krem o bardzo gęstej konsystencji. Stosuję go na noc. Na pewno pojawi się jego recenzja. Drugi krem to lekki krem brzozowy. Ma on już lżejszą konsystencję, nadaje się pod makijaż. Stosuję go na dzień. To już moje drugie opakowanie. Oba kosztują nieco mniej niż 30 zł. Drugi raz sięgnęłam również po odżywczą pomadkę z peelingiem Sylveco. Nigdy nie miałam lepszej. 
Po raz kolejny również zakupiłam wodę różaną, tym razem marki KTC. Kupowałam je z różnych firm i uważam, że mają takie samo działanie dlatego sięgam po najtańsze . Przelewam do butelki z atomizerem i używam zarówno jako toniku jak i do spryskiwaniu nią twarzy. Psikam nią też na makijaż. Nie szkodzi mu a wręcz scala. 
Złuszczająca maska do stóp marki Purederm to nie przypadkowy zakup. Miałam ją w tamtym roku i się u mnie sprawdziła dlatego kolejny raz się na nią zdecydowałam. Sprawdzony produktem jest również antyperspirant w kulce Nivea. Nie wiem które to już opakowanie, nie zawodzi mnie.
Czytałam sporo dobrego o kremach do depilacji Bielendy. Postanowiłam je wypróbować. Mój wybór padł na wersję z aloesem. O podkładzie Rimmel Lasting Finish 25H pisałam tu nie raz. Nic więc dziwnego, że pojawia się w moich zakupach. Kolejny produkt to niezawodny żel do higieny intymnej Biały Jeleń. Jestem z niego bardzo zadowolona. To już chyba czwarte opakowanie.
W moje ręce wpadły dwa żele pod prysznic. Pierwszy jest z Palmolive a drugi z BeBeauty. Oba ładnie pachną. Ostatni produkt to szampon redukujący łupież z Ziaji. Całkiem przyjemny produkt. To już drugie opakowanie.

Jak prezentują się Wasze ostatnie zakupy. Chętnie poczytam i może coś podpatrzę u Was.

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

3 komentarze:

  1. Lubię ten żel z BeBeauty, nie wysusza skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pomadkę Sylveco

    OdpowiedzUsuń
  3. na wodę różaną skusiłabym się:) z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów! :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń