Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

środa, 7 września 2016

Manicure hybrydowy lakierami z Aliexpress, HNM 1433, 1558, baza i top Semilac.

Witam Was kochane,
Dziś zaprezentuję Wam manicure hybrydowy wykonany w znacznej części produktami z Aliexpress. Zamówiłam jeszcze kilka lakierów z innych firm więc za jakiś czas gdy je przetestuje pojawi się wpis o nich. Napiszę które są warte uwagi a od których lepiej trzymać się z daleka. Dziś na pierwszy rzut pójdą lakiery z HNM. Mój wybór padł na biały 1433 oraz neonowy róż 1558.
Białego lakieru HNM 1433 użyłam jako podkładu. Dwie jego warstwy wystarczą do całkowitego krycia. Jasny lakier to nie produkt z Aliexpress a Semilac Biscuit 032. Różowy HNM 1558 do pełnego krycia potrzebuje 3-4 warstwy i to na białym podkładzie więc wypada kiepsko. 
Kolory są prześliczne, pięknie prezentują się na dłoni. Wytrzymują aż do zdjęcia, miały czas się wykazać ponieważ z braku czasu ten manicure nosiłam ponad 3 tygodnie i wytrzymał w nienagannym stanie. 
Problem pojawił się natomiast z odmaczaniem. Hybrydy ściągam acetonem, uważam, że to najlepszy sposób. Niestety te nie chcą się rozpuszczać. Na opakowaniu pisze, że się odmaczają, niestety u mnie nie. Z tego powodu nie skuszę się już na kolejne egzemplarze. Jeśli natomiast wy np. piłujecie hybrydę to myślę, że mogą Wam przypaść do gustu. Cenowo wypadają po jakieś 5-6 zł. 
Perełki to również produkt z Aliexpress.
Używałyście ich? Co sądzicie o hybrydach z Aliexpress?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

3 komentarze:

  1. ja nie mam przekonania do takich chińskich produktów i do ich jakości. poza tym raczej nie mieszam firm. jak używam bazy i topu semilaca to lakier też musi być z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam mało lakierów z Semilaca i mieszam lakiery z innych firm z ich topem i bazą i wszystko mi się świetnie trzyma aż do zmycia. a co do Ali to kosmetyków do twarzy bym nie zamówiła a lakiery uważam, że są spoko, nie widzę sensu przepłacać skoro wiele z nich trzyma się i zmywa równie dobrze jak Semilac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo, aby uzyskać perfekcyjny manicure hybrydowy zaleca się łączenie lakieru hybrydowego Semilac z firmową bazą i topem. Produkty te są całkowicie kompatybilne. Nie znamy składu bazy i topu innych firm, zatem nie jesteśmy w stanie zagwarantować idealnego, trwałego efektu końcowego i bezproblemowej aplikacji w przypadku ich połączenia.
      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń