Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

piątek, 9 września 2016

Wibo 4in1 concealer palette, paletka korektorów.

Witam Was kochane,
Dziś przychodzę do Was z moją opinią na temat paletki korektorów z Wibo. Wiem, że wiele z Was bardzo ją lubi i ja też kupiłam ją z polecenia. Czy naprawdę jest taka genialna? Zaraz się przekonamy. 
Paletka jest mała, kompaktowa, wygodna w podróży. Niestety opakowanie nie jest najwyższych lotów. Góra to cienki plastik, który już mi się połamał. W cenie ok. 10 zł nie można wymagać opakowania solidnego niczym z metalu dlatego wybaczamy jej to.
Przejdźmy natomiast do samych korektorów.  Na ostatnim zdjęciu jest napisane który kolor z jakim problemem pomoże nam walczyć. Konsystencja jest kremowa, przyjemna i łatwa w aplikacji. Wszystkie kolory nakładają się równomiernie i mają przyzwoite krycie. Najbardziej do gustu przypadł mi zielony kolor, którego używam do zamaskowania popękanych naczynek. Mam kilka na policzkach. Nie robię tego codziennie, ponieważ mi one nie przeszkadzają, nie są widoczne pod podkładem, jednak na większe wyjścia, warto mieć pewność, że nasza cera wygląda nienagannie. Stosowałam go też u innych osób które malowałam, z gorszymi problemami skórnymi i muszę napisać, że radzi sobie bardzo dobrze. Korektora różowego czasem używam pod oczy, faktem jest, że ładnie niweluje sińce pod oczami natomiast nie używam go często, trzeba go zawsze przykryć jeszcze beżowym korektorem a jak wiadomo pod oczami często mniej znaczy więcej i do tego się też stosuję.
Kolorek beżowy, może stać się waszym przyjacielem na wypryski. Czasem jak dopadnie mnie jakaś niespodzianka stosuję go. Na szczęście zdarza się to rzadko. Pod oczy wolę korektor z Inglota lub Astora. Ciemny beż, może posłużyć do konturowania, raz próbowałam, wyszło ładnie. Wolę jednak produkty w kamieniu do konturowania. Nie lubię kremowych rozświetlaczy, za różami nie przepadam w żadnej formie. Bronzery kocham, natomiast te w kamieniu.  Tak chyba już zostanie. Paleta jest moim zdaniem warta zakupu, nawet tylko ze względu na ten zielony odcień. Koszt jest niewielki, warto wypróbować.
Używałyście jej? Co o niej myślicie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

3 komentarze: