Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

wtorek, 18 października 2016

Idealny krem na dzień. Sylveco lekki krem brzozowy.

Witam Was kochane!
Dziś przychodzę do Was z recenzją lekkiego kremu brzozowego Sylveco.  Pierwszy raz kupiłam go ponieważ zaciekawił mnie jego skład. Teraz skończyłam drugie opakowanie i nie będzie to ostatnie. 
Krem posiada standardowo 50 ml. Kosztuje ok. 30 zł., co za kosmetyk z takim składem nie jest wygórowaną ceną. Opakowanie z pompką, bardzo wygodna aplikacja. 
Skład o którym wspomniałam już na początku tego wpisu jest bardzo przyjemny, zawiera dużo składników aktywnym.
Kremu używam codziennie rano, pięknie nawilża, szybko się wchłania, skóra pozostaje przyjemna, gładka, miękka w dotyku. Doskonale nadaje się pod makijaż, nie wpływa w żaden negatywny sposób na jego trwałość. Współpracuje z każdym podkładem którego używałam. Bardzo go lubię. Jest moim numerem jeden. Obecnie mam inny krem również z Sylveco ale o tym w innym poście .
Krem nie zapycha, nie uczula, nie podrażnia, wręcz łagodzi. Stosowałam też go u osób które malowałam i zawsze spisywał się dobrze. Z całą pewnością jest wart wypróbowania.
Używałyście tego kremu? Co o nim sądzicie? Podzielacie moje zdanie?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

KOSMETYKI MOIM OKIEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz