Strona GłównaO mnieKontakt
Cute Purple Bow Tie Pointer

poniedziałek, 17 października 2016

Manicure hybrydowy. Semilac 034 Mardi Gras, Monasi 001, glassnails.

Witam Was kochane!
Dziś przychodzę do Was z manicure hybrydowym który wykonałam jeszcze na początku września. Mardi Gras to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów dlatego często gości na moich pazurkach zarówno solo jak i w różnych połączeniach. Dziś jedno z nich chciałam Wam pokazać. Na palec serdeczny nałożyłam dwie warstwy czarnego lakieru Monasi 001. Lakier pochodzi z Aliexpress. Dostaniecie go tutaj. Kryje po 2 warstwach, odmacza się w acetonie, jest trwały, ten manicure nosiłam 3 tygodnie. Folie imitujące efekt potłuczonego szkła również pochodzą z Aliexpress. Pisałam o nich tutaj  . Top i baza to jak zawsze Semilac. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:)







Jak podoba Wam się taki manicure?

Pozdrawiam,
Patrycja P.

2 komentarze: